Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp
Horáková, Jana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Inovace sportovního produktu - Czech Surfers Camp Cíl: Cílem výzkumu je inovace produktu Czech Surfers Camp. Na základě analýzy primárních dat, získaných dotazováním od respondentů rozdělených dle osobní zkušenosti s účastí na Czech Surfers Campu, je cílem vyhodnotit jejich spokojenost a preference, které budou základem inovace. Sekundárním cílem je vyhodnocení loajality minulých účastníků kempu. Metody: Výběr vhodných výzkumných metod je veden motivací využití moderních způsobů získání dat. Výzkumný soubor je rozdělen na výběrové soubory minulých, budoucích (již si zakoupili voucher na rok 2022) a potenciálních účastníků. Použitá metoda online dotazování využívá webovou aplikaci optimalizovanou také pro mobilní prostředí a anket na sociálních sítích. Výsledky: Vyhodnocení spokojenosti účastníků Czech Surfers Campu na základě analyzované zpětné vazby ukazuje, že proces inovace produktu nemůže být plně podřízen požadavkům respondentů. Vypracovaný návrh aktualizovaného programu odráží výběr faktorů, které významně ovlivňují opakovanou či budoucí účast. Výzkum mimo jiné stanovuje také číselnou hodnotu loajality minulých účastníků. Klíčová slova: Surfový kemp, surfing, surfový turismus, moderní způsoby dotazování, zpětná vazba na sociálních sítích

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.